ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ––09 έτος 32ο
“ΓΝΩΜΗ του ΠΟΛΙΤΗ”
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ
Ετος Έκδοσης 1978-32Ο
Α-Μάϊος-2009-Αριθ.Φ.350
ΜΙΛΑΤΕ !!!
Στους 93,7 FM
«ΓΝΩΜΗ του ΠΟΛΙΤΗ»
**«…δεν υπάρχει «Μακεδονική» μειονότητα στην Ελλάδα. Ποτέ δεν υπήρξε.
Κάθε αντίθετος ισχυρισμός, είναι απόλυτα αθεμελίωτος και πολιτικά υποκινούμενος, χωρίς σεβασμό στην Ιστορική πραγματικότητα της περιοχής.»
(Από την επιστολή του Πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή προς τα Σκόπια- 18-7-08)
ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΩΝ Σ/Μ
Πως θα αναδειχτούν οι ελληνικές εταιρείες και να ξαναφέρουν τα προϊόντα τους στα ελληνικά τραπέζια όταν η Πολιτεία δεν τους προστατεύει από τα χαράτσια των Σ/Μ. 75-80000 ευρώ χρειάστηκε να πληρώσει ελληνική εταιρεία σε Σ/Μ με την υπόσχεση ότι θα έμπαινε σε 350 σημεία πώλησης, πράγμα που δεν έγινε ποτέ, αφού πρόκειται για συμφωνίες κυρίων, στην εφαρμογή των οποίων αποδεικνύεται συχνά ότι κάποιοι δεν είναι κύριοι.
Όσο για τις εκπτώσεις αυξάνουν χρόνο με τον χρόνο και φτάνουν μέχρι και το 35-40% (βάλτο 135, αλλά δώστο μου 100). Το αποτέλεσμα; Είτε οικονομική χρεοκοπία είτε ανέβασμα της τιμής, με τους καταναλωτές να προτιμούν τα ομοειδή εισαγόμενα προϊόντα ή αυτά που βαφτίζονται ελληνικά, παρότι προέρχονται από την Πολωνία ή την Κίνα…
Δεν ξέρω αν η ελληνική Πολιτεία (ελάχιστα βοηθά τις εξαγωγικές προσπάθειες των μικρών αυτών εταιρειών) θέλει και μπορεί να κάνει κάτι γι’ αυτή την μοναδική ελληνική ιδιαιτερότητα των χαρατσοεκπτώσεων που συνιστά πραγματική εθνική καταστροφή σε μια εποχή που το τοπικό κερδίζει έδαφος σε όλο τον κόσμο.
Προς το παρόν είναι τέτοια η κατάσταση που οι εκπρόσωποι των μικρών εταιρειών με ξόρκισαν να μην αναφέρω τις εταιρείες τους, γιατί θα τους κόψουν τελείως από τα ράφια, ακόμη και αν έχουν να πληρώσουν το χαράτσι.
Είναι αλήθεια δικτατορία ή κάνω λάθος; (Γ.Καλοχριστιανάκης)
ΑΝ ΣΑΣ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
Θα πρέπει να προσέχετε και να ζητήσετε την ακύρωση της πιστωτικής κάρτας που εκδόθηκε αυθαίρετα από κάποια τράπεζα και να μην την έχετε μαζί σας στο πορτοφόλι σας.
Να αρνείστε(αν δεν το επιθυμείτε) την αύξηση του πιστωτικού ορίου, καθώς είναι μεγαλύτερο το «όφελος» για τον δράστη που θα σας κλέψει την κάρτα.
Μόλις παραλάβετε μια πιστωτική κάρτα, να την υπογράψετε στο πίσω μέρος(όχι μονογραφή), και να την βγάλετε φωτοτυπία και από τις δύο όψεις. Ετσι σε περίπτωση απώλειας της κάρτας, να έχετε την δυνατότητα να ισχυριστείτε ότι δεν έγινε έλεγχος της ταυτότητας και της υπογραφής στο κατάστημα και να αρνηθείτε επιπλέον χρέωση που τυχόν έγινε από τους δράστες.
Ενημερώνετε αμέσως την τράπεζα για την απώλεια της κάρτας και φυσικά να μην έχετε μαζί με την κάρτα στο πορτοφόλι σας και το κωδικό αριθμό ΡΙΝ για ανάληψη μετρητών.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σύμφωνα με ΠΔ, οι τράπεζες έχουν την δυνατότητα να κρατήσουν έως 150 ευρώ από μια κλεμμένη κάρτα, ανεξάρτητα της χρήσης που έχει γίνει από τον δράστη, εκτός και αν αποδείξουν βαριά αμέλεια από πλευράς καταναλωτή. ΠΡΟΣΟΧΗ, ΛΟΙΠΟΝ… (Γ.Καλοχριστιανάκης)
ΚΑΤΑΝΤΙΑ
«Οι ανίκανοι ηγέτες χάνονται στο ίσωμα, οι ικανοί μετριούνται στα δάχτυλα»!
Το θέμα είναι πολύ απογοητευτικό για την εποχή μας. Διότι, ενώ υπάρχουν τα πιο αποτελεσματικά μέσα, εργαλεία και μέθοδοι μετάδοσης πληροφοριών, να μην δημοσιοποιούνται ακόμα και οι πιο χρήσιμες για το σύνολο επινοήσεις, όπως λόγου χάριν και οι επόμενες, που εκτοξεύουν κάποιο ερέθισμα προβληματισμού. Η γνώση του οποίου θα μπορούσε να ωφελήσει ολόκληρες κοινωνίες της εποχής, που δυστυχώς δεν μπορούν πια, όχι να δώσουν ευκαιρίες, αλλά ούτε και να ακούγεται κάτι χρήσιμο! Αντίθετα, εθελοτυφλώντας κατά βούληση, κατάντησαν την διαμόρφωση της κοινωνίας θέμα μεθοδευμένης παραπληροφόρησης.
Με αποτέλεσμα, να γεννιούνται καυτά ερωτήματα όπως:
Γιατί προέκυψαν οι μοναδικοί αυθεντικοί, φιλόσοφοι-στοχαστές, μόνο στην περιοχή της Μεσογειακής περίγυρου!
Γιατί δεν ανιχνεύτηκε ως τώρα, ζωή αλλού πουθενά στο σύμπαν, σε απόσταση μέχρι και εννιά έτη φωτός από τη γη!
Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που, ανάμεσα σε πολλές νερομάνες, αναβλύζουν μόνον κάποιες θερμοπηγές!
Τί μπορεί να κάνει τους ήλιους να εκρήγνυνται ασταμάτητα για δισεκατομμύρια χρόνια, χωρίς να τελειώνουν τα καύσιμά τους!
Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που, μόνο σε κάποιες περιοχές της γης προκαλούνται σεισμοί, συχνά μάλιστα καταστροφικοί!
Ποια ήταν τα πραγματικά αίτια των δυο παγκοσμίων πολέμων που κατάντησαν την γη σφαχτήριο ανθρώπων!
Γιατί η ανθρωπότητα, με την κληρονομημένη μεγαλειώδη πολιτισμική της ιδέα, οδηγείται με μανία σε εκβαρβαρισμό!
Μα επί τέλους, τόσο αδιάφοροι, ανεύθυνοι και φιλοτομαριστές έγιναν, οι όποιοι εξουσιάρχες τα καθοδηγούν; ή ακολουθούν το άγριο γονίδιο της κληρονομιάς τους!
(Παν-Ελληνιος)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ!
«Η ανεκπλήρωτη ιδέα του πολιτισμού, είναι η μεταλλαγή του ανθρώπου σε συνειδητό πολίτη»!
Η περίληψη του ορισμού, περί πολιτισμού, επιβεβαιώνεται με μια βαθιά ανατομή στον τρόπο συμπεριφοράς των φυσικών νόμων που ορίζουν την ίδια την ύπαρξη. Η οποία ακολουθώντας την ρητή επιταγή των κανόνων της φύσης, αδιαφορεί τόσο για την ζωή όποιου όντος, όσο και με τον τρόπο που θα τελειώσει αυτή. Αν δηλαδή θα πεθάνει «φυσιολογικά», ή αν θα αναλωθεί από άλλους. Ενώ η πολιτισμική αντίληψη καθοδηγεί στην μεταλλαγή της ανθρώπινης συμπεριφοράς σε τρόπο συνειδητού πολίτη, έτσι ώστε, να σέβεται την ζωή και των άλλων. Διαφορετικά παραμένει άνθρωπος. Εφαρμόζοντας όμως την εντολή των ρυθμιστών της σημερινής ζωής, η πολιτισμική συμπεριφορά χάθηκε στον ίσιο δρόμο. Εδώ και δυο χιλιετίες περίπου εφαρμόζονται επιταγές όπως:«Η αύξηση των εξοπλισμών και του προσωπικού της αστυνομίας είναι αναγκαίο συμπλήρωμα του σχεδίου που εκθέσαμε. Πρέπει να μην υπάρχουν πια σ' όλα τα κράτη, εκτός από μάς, παρά μόνον μάζες απόρων, μερικοί εκατομμυριούχοι, αφοσιωμένοι σε μας, αστυνομικοί και στρατιώτες».
Γι αυτό και, κάθε νόθα, ή ακατανόητη διάθεση που δεν συνάδει με την λογική, ή «πολιτισμένη» συμπεριφορά είναι κατευθυνόμενη, άρα και «θεμιτή». Αφού ποτέ και πουθενά επί της γης, δεν εφαρμόστηκε πολιτισμός, αλλά έμεινε μόνον σαν ιδέα και όραμα στις σκέψεις των στοχαστών-φιλοσόφων!
(Παν-Ελλήνιος)
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ.
Η περίοδος της ήσσονος προσπάθειας, της υποτίμησης και περιθωριοποίησης των διακρινομένων-αρίστων- ως Κομματική-πολιτική επιδίωξη πέρασε, αφήνοντας τα αρνητικά κατάλοιπά της στην Ελληνική κοινωνία (δημιουργώντας τις στρατιές των «αντιεξουσιαστών, κουκουλοφόρων και περιθωριακών) Επανήλθε ευτυχώς η ευγενής άμιλλα και διάκριση των εξαιρετικά ικανών, που πρωτεύουν και δημιουργούν προς όφελος των μετρίων και αδυνάτων και δίνουν το στίγμα, ότι όποιος θέλει μπορεί να εξελιχθεί. Τον πρώτο λίθο έριξε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας και ο Πρόεδρος της Βουλής, βραβεύοντας τους αρίστους Μαθητές, φοιτητές, Επιστήμονες και Επαγγελματίες, ως υποδείγματα και μπροστάρηδες ευθύνης και δημιουργίας στην αξιοκρατική δομή της Ελληνικής κοινωνίας.
ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ- ΩΣ «ΝΟΝΟΙ» ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΩΝ «ΝΟΝΩΝ» ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
Και οι μεν «Νονοί» της νύχτας, δεν έχουν την έγκριση της Πολιτείας και λειτουργούν αυτόνομα, δημιουργώντας κεκτημένο, επιβαλλόμενο δίκαιο, που κατακρίνεται πολιτικά και κοινωνικά. Τώρα όμως, που η Πολιτεία υιοθετεί και εγκρίνει την επίσημη ίδρυση και λειτουργία –Εισπρακτικών Εταιρειών-(με Προκρούστεια τακτική) στην κοινή λογική, να δημιουργήσει ευκαιρίες για βόλεμα ανέργων, δεν μπορεί να είναι άμοιρη των ευθυνών της, για την νομοθετημένη τακτική, ώστε ξένοι προς το δικαιοπρακτικό δίκαιο, αναλαμβάνουν ως -μπράβοι- να εξαναγκάζουν σε είσπραξη με αυτονόητες κοινές τακτικές, υποκαθιστώντας την Δικαιοσύνη και κάθε νόμιμη διαδικασία. Τώρα, αν αυτό εντάσσεται στην έννοια του ευνομούμενου κράτους, που αναμορφώνει την «Προκρούστεια μυθολογική μέθοδο» για να δημιουργεί θέσεις εργασίας τέτοιου τύπου, οφείλουν να μας εξηγήσουν οι αρμόδιοι Υπουργοί και οι περίεργοι εισηγητές τους, που υιοθετούν τις τακτικές των κατά τα άλλα πετυχημένων μεθόδων των «νονών» της νύχτας, για να δώσουν κοινωνικές λύσεις!!! με ανοχή της Κυβέρνησης.
ΟΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ –MANAGER-ΥΠΕΡ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
Το γεγονός, ότι ο εκσυγχρονισμός των επιχειρήσεων, Κρατικών ΔΕΚΟ, Τράπεζες, κλπ, στηρίχτηκε στην επινόηση των MANAGER,ή Colden boys- έξω από τη ιεράρχηση των εργαζομένων σε κάθε υπηρεσία, δίνει το στίγμα και αποδεικνύει την αναξιοκρατία στελέχωσης των υπηρεσιών, αφού από το όλο προσωπικό και την εμπειρία τους δεν κρίνεται κανείς ικανός, για να αναλάβει την υπεύθυνη διοίκησης της υπηρεσίας-επιχείρησης. Φαίνεται ότι πιστεύεται, πως όλοι οι εργαζόμενοι, είναι ευκαιριακοί, στρατευμένοι μισθωτοί, χωρίς ιδιαίτερες ικανότητες και φιλοδοξίες, ώστε από το σύνολό τους, να μην μπορεί να διακριθεί έστω ένας ,ή μερικοί ,που να μπορούν λόγω ικανότητας και εμπειρίας να αναλάβει την στρατηγική της υπηρεσίας-επιχείρησης. Τουλάχιστον , αυτό αποδεικνύει η στράτευση των επιβαλλόμενων MANAGER, οι οποίοι φέρονται ως υπερ επιχειρηματίες και υπερ-εργολάβοι, με υπέρμετρους μισθούς, ανεξέλεγκτα μπόνους, και κρυφοφανερά ποσοστά, ενώ η ευθύνη τους φτάνει μόνο στην αντικατάστασή τους, χωρίς οικονομικές απαιτήσεις για τα τυχόν αρνητικά αποτελέσματα (χωρίς πόθεν έσχες) . Σύστημα ,που οδήγησε στην Παγκόσμια οικονομικό-κοινωνική κρίση, από ανθρώπους που ουσιαστικά πουλούσαν μυαλά και εξέθεταν όλους τους εργαζομένους, που μέχρι χθες με την «μετριότητά» τους οδήγησαν την Ελλάδα στην κοινωνική και οικονομική πρόοδο. Γεννάται το ερώτημα, γιατί η διοίκηση- το MANAGEMENT των κρατικών υπηρεσιών δεν εμπιστεύεται σε ένα από τους τόσους αξιόλογους υπαλλήλους που διαθέτει η κάθε υπηρεσία, και πρέπει ένας «ξένος» με το αντικείμενο ,να διευθύνει κάτι που δεν ξέρει, δεν πόνεσε, δεν υπηρέτησε.
Η ΕΦΟΡΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟΣΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ -ΟΣΑ ΟΙ «ΖΗΛΩΤΕΣ» ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ « ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΟΥΛΑΔΩΝ» ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΟ «ΔΟΒΛΕΤΙ» ΤΩΝ ΜΜΕ !!!
Του λόγου το αληθές φαίνεται με την απλή αναφορά των προστίμων που επέβαλε το ΕΣΡ για το 2007, 2.800 εκατ. Ευρώ, ενώ το 2008, σχεδόν τα διπλάσια, (στα Πανελλαδικά κανάλια,2.145 εκατ. Ευρώ, και στα Περιφερειακά 2.090 εκατ. ευρώ,) δηλαδή 4,5 εκατ. Ευρώ, σε σύνολο περίπου 350 «πελατών» του, προφανώς και αζημίως.
Προσεκτικοί παρατηρητές, επισημαίνουν την ιδιαιτερότητα των προστίμων στα Περιφερειακά κανάλια και διαβλέπουν σε υπόκρυφη επιδίωξη πολεμικής της συρρίκνωσης των Περιφερειακών ΜΜΕ (ΜΕΣ) που συνδυάζεται και με την μη κρατική διαφήμιση που ενώ ο Νόμος καθορίζει την ενίσχυσή τους με το 30% του συνόλου της Κρατικής διαφήμισης, αυτό μένει στα χαρτιά και κανείς δεν φέρει ευθύνη, παρά τις έντονες αντιδράσεις των Ενώσεων των Περιφερειακών Καναλιών, στοιχείο που οφείλει να εξετάσει ο νέος Υπουργός, πριν ακόμη φαλκιδευτεί στη γραφειοκρατική διαδικασία και γίνει δέσμιός της.
ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 270 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΩΣ ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Η Ελληνική και Κινεζική γλώσσα, είναι οι μόνες γλώσσες, που επί 4 χιλ.χρόνια ομιλούνται συνέχεια και στον ίδιο γεωγραφικό χώρο.
Σε πάνω από 270 πανεπιστήμια του Κόσμου διδάσκεται η Ελληνική γλώσσα, όπως ενδεικτικά αναφέρουμε, σε 58 Παν/μια των ΗΠΑ, σε 31 της Γερμανίας, σε 20 της Ισπανίας, σε 18 της Γαλλίας, σε 17 του Καναδά , σε 12 της Αυστραλίας, σε 10 Ιταλίας και Ρωσίας και σε πολλές άλλες χώρες ,τη Βρετανία, Βέλγιο, Ιρλανδία, Φιλανδία, Ν. Αφρική, Ν. Ζηλανδία, Ουκρανία, Πολωνία, Ελβετία, Σουϊδία, Τουρκία, Αίγυπτος, Βουλγαρία, Γεωργία Κίνα, Πορτογαλία, Τσεχία, Ιαπωνία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σλοβενία, Αλβανία, Αρμενία, Αυστρία, Βραζιλία, Δανία, Ισραήλ, Μεξικό, Μολδαβία Σλοβακία, Χιλή κ.α.
Στο βιβλίο Γκίνες, η Ελληνική γλώσσα αναφέρεται ως η πλουσιότερη γλώσσα του κόσμου ,με 5 εκατ. λέξεις ,όταν η Αγγλική έχει μόνο 490 χιλ.
Ο Μπιλ Γκέϊτς , ομολογεί ότι η Ελληνική γλώσσα , με τη Μαθηματική δομή της, είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών.
ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ
Ο Ξενοφών Ζολώτας ως πρέσβης της ελληνικής γλώσσας εκφώνησε ενώπιον του ΔΝΤ ένα λόγο στα ελληνικά χρησιμοποιώντας την αγγλική, προκαλώντας παγκόσμια αίσθηση
Έκπληξη προκάλεσε ο Ξενοφών Ζολώτας, ως αντιπρόσωπος της Ελλάδας, από τον απροσδόκητο λόγο του στις 26 Σεπτεμβρίου 1957, ενώπιον του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, σε μία από τις πιο ουσιαστικές του ενέργειες για την προβολή της ελληνικής γλώσσας. Ο εκλιπών, μίλησε ελληνικά και τον κατάλαβαν όλοι γιατί χρησιμοποίησε ατόφια την αγγλική γλώσσα! Επακολούθησε ανυπόκριτος ενθουσιασμός και χειροκροτήματα από όρθιους τους συνέδρους. Την επομένη είχαν πρωτοσέλιδο το λόγο του οι "New York Times" και η "Washington Post", περνώντας σε όλο τον κόσμο το μήνυμα, ότι η ελληνική γλώσσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να λειτουργήσει σε όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες. Μάλιστα, τόση ήταν η εντύπωση, που προκάλεσε η πρώτη αυτή ομιλία στα αγγλικά, ώστε ο τότε Πρόεδρος της Διεθνούς Τράπεζας, Γιουτζίν Μπλάκ, τον παρακάλεσε και σε επόμενη ετήσια συνεδρίαση του ΔΝΤ και της Διεθνούς Τράπεζας να μιλήσει πάλι αγγλικά, αλλά με ελληνικές λέξεις, κάτι, που επανέλαβε το 1959.
Ο ίδιος ο Ξενοφών Ζολώτας ανέφερε σχετικά: "Βέβαια τη δεύτερη φορά ο λόγος είχε περιεχόμενο ουσιαστικό . Αναφερόταν στην ουσία: για το νομισματικό και οικονομικό πρόβλημα της εποχής". Μάλιστα, δεν παρέλειψε να αναφέρει, ότι οι πατέρες της αμερικανικής ανεξαρτησίας, ο Ουάσιγκτον, ο Τζέφερσον, ο Άνταμς και άλλοι όταν συνέτασσαν το Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών, το 1787, είχαν προτείνει η γλώσσα του νέου κράτους να είναι η ελληνική, προς τιμή της γλώσσας του Έθνους εκείνου, που πρώτο γέννησε τη Δημοκρατία και τη διέδωσε στον κόσμο. Μία ψήφος , όμως ήταν αρκετή για να προκριθεί η αγγλική.
Ο 1ος λόγος του 1957
Kyrie,
I eulogize the archons of the Panethnic Numismatic Thesaurus and the Oecumenical Trapeza for the orthodoxy of their axioms methods and policies, although there is an episode of cacophony of the Trapeza with Hellas.
With enthusiasm we dialogue and synagonize at the synods of our didymous Organizations in which polymorphous economic ideas and dogmas are analyzed and syntherized.
Our critical problems such as the numismatic plethora generate some agony and melancholy. This phenomenon is charateristic of our epoch. But, to my thesis we have the dynamism to program therepeutic practices as a prophylacis from chaos and catastrophe.
In parallel a panethnic unhypocritical economic synergy and harmonization in a democratic climate is basic.
I apologize for my eccentric monologue. I emphasize my eucharistia to your Kyrie to the eugenic and generous American Ethnos and to the organizers and protagonists of this Ampitctyony and the gastronomic symposia.
2oς λόγος στις 2 Οκτωβρίου 1959
Kyrie,
It is Zeus' anathema on our epoch and theheresy of our economic method and policies that weshould agonize the Skylla of nomismatic plethora andthe Charybdis of economic anaemia.
Είναι "Διός ανάθεμα" στην εποχή μας και αίρεση της οικονομικής μας μεθόδου και της οικονομικής μας πολιτικής το ότι θα φέρναμε σε αγωνία την Σκύλλα του νομισματικού πληθωρισμού και τη Χάρυβδη της οικονομικής μας αναιμίας.
It is not my idiosyncracy to be ironic or sarcasticbut my diagnosis would be that politicians are rather cryptoplethorists. Although they emphatically stigmatize nomismatic plethora, they energize it through their tactics and practices. Our policies should be based more on economic and less on political criteria. Our gnomon has to be a metron between economic strategic and philanthropic scopes.
Δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία μου να είμαι ειρωνικός ή σαρκαστικός αλλά η διάγνωσή μου θα ήταν ότι οι πολιτικοί είναι μάλλον κρυπτοπληθωριστές. Αν και με έμφαση στιγματίζουν τον νομισματικό πληθωρισμό, τον ενεργοποιούν μέσω της τακτικής τους και των πρακτικών τους. Η πολιτική μας θα έπρεπε να βασίζεται
περισσότερο σε οικονομικά και λιγότερο σε πολιτικά κριτήρια. Γνώμων μας πρέπει να είναι ένα μέτρο μεταξύ οικονομικής στρατηγικής και φιλανθρωπικής σκοπιάς.
In an epoch characterized by monopolies, oligopolies, monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities, our policies have to be more
orthological, but this should not be metamorphosed into plethorophobia, which is endemic among academic economists.
Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μονοπώλια, ολιγοπώλια, μονοπωλιακό ανταγωνισμό και πολύμορφες ανελαστικότητες, οι πολιτικές μας πρέπει να είναι πιο ορθολογιστικές, αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να μεταμορφώνεται σε πληθωροφοβία, η οποία είναι ενδημική στους ακαδημαϊκούς οικονομολόγους.
Nomismatic symmetry should not antagonize economic acme. A greater harmonization between the practices of the economic and nomismatic archons is basic.
Η νομισματική συμμετρία δεν θα έπρεπε να ανταγωνίζεται την οικονομική ακμή. Μια μεγαλύτερη εναρμόνιση μεταξύ των πρακτικών των οικονομικών και νομισματικών αρχόντων είναι βασική.
Parallel to this we have to synchronize and harmonize more and more our economic and nomismatic policies panethnically. These scopes are more practicable now, when the prognostics of the political end economic barometer are halcyonic.
Παράλληλα με αυτό, πρέπει να εκσυγχρονίσουμε και να εναρμονίσουμε όλο και περισσότερο τις οικονομικές και νομισματικές μας πρακτικές πανεθνικώς. Αυτές οι
θεωρήσεις είναι πιο εφαρμόσιμες τώρα, όταν τα προγνωστικά του πολιτικού και οικονομικού βαρομέτρου είναι αλκυονίδων ημερών αίθρια.
The history of our didimus organization on this sphere has been didactic and their gnostic practices will always be a tonic to the polyonymous and idiomorphous ethnical economies. The genesis of the programmed
organization will dynamize these policies.
Η ιστορία της δίδυμης οργάνωσης σε αυτήν την σφαίρα είναι διδακτική και οι γνωστικές τους εφαρμογές θα είναι πάντα ένα τονωτικό στις πολυώνυμες και
ιδιόμορφες εθνικές οικονομίες. Η γένεση μιας προγραμματισμένης οργάνωσης θα ενισχύσει αυτές τις πολιτικές.
Therefore, I sympathize, although not without criticism one or two themes with the apostles and the hierarchy of our organs in their zeal to program orthodox economic and nomismatic policies.
Γι' αυτόν το λόγο αντιμετωπίζω με συμπάθεια, αλλά όχι χωρίς κριτική διάθεση, ένα ή δύο θέματα με τους αποστόλους της ιεραρχίας των οργάνων μας στον ζήλο
τους να προγραμματίσουν ορθόδοξες οικονομικές και νομισματικές πολιτικές.
I apologize for having tyranized you with my Hellenic phraseology. In my epilogue I emphasize my eulogy to the philoxenous aytochtons of this cosmopolitan metropolis and my encomium to you Kyrie, the
stenographers.
Απολογούμαι που σας τυράννησα με την ελληνική μου φρασεολογία. Στον επίλογό μου δίνω έμφαση στην ευλογία μου, προς τους φιλόξενους αυτόχθονες αυτής της
κοσμοπολίτικης μητρόπολης καθώς και το εγκώμιό μου προς εσάς, κύριοι στενογράφοι.
(Μικρό αφιέρωμα στους αναγνώστες μας, -για να συνιούν)
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ- ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ
ΣΤΗΝ -ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ- ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
Ενώ θαύμαζε τον τρούλο ,τις τοιχογραφίες, τα ψηφιδωτά και την συνολική Αρχιτεκτoνική της Αγ. Σοφίας του Βυζαντίου, διαπίστωνε άραγε, πως οι κατακτητές είναι και κακοί διαχειριστές και εκμεταλλευτές ξένης πολιτιστικής δημιουργίας.
ΔΙΠΛΟ-ΤΡΙΠΛΟ-ΘΕΣΙΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!!!
ΜΕ –ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ-ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥΣ-
ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ –ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
Κοινωνικό-πολιτικό Πρόβλημα, Προβληματισμός- και λύση.
Το πρόβλημα της γενικής ανεργίας είναι απτό και εγγίζει το 30% του ενεργού πληθυσμού. Η ειδική ανεργία, στον κλάδο των Δημοσιογράφων αγγίζει τον προβληματισμό του «ο θάνατός σου ζωή μου» που υποσυνείδητα φαίνεται να γίνεται ανεκτή, ως τακτική και από τους Συνδικαλιστικούς φορείς τους. Γιατί αλλιώς, δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει η διπλο-τριπλο-θεσία και μάλιστα των υψηλόμισθων, που φαινομενικά διαμαρτύρονται για την εμφανή ανεργία των συναδέλφων τους και τους προτρέπουν σε επισχέσεις, καταλήψεις και απεργίες. Αντί να παραιτηθούν –έστω προσωρινά- από τις εμφανείς και αφανείς διπλο-τριπλο-θεσίες τους, εμφανίζονται να αντιδρούν, ως Ηρακλείς, στην ανεργία που πλήττει τον κλάδο, επιβεβαιώνοντας την ουσιαστική ανειλικρίνεια των συνδικαλιζόμενων των παχέων λόγων και ενδιαφερόντων, με την υπερκάλυψη των φορέων τους, που περισσότερο καλύπτουν εικονικούς ρόλους, παρά ουσιαστικούς συνδικαλιστικούς κανόνες. Περιττό είναι να αναφερθούμε στην ευρύτερη ανοχή του φαινομένου από την Κυβέρνηση, που εν γνώσει της χρησιμοποιεί ήδη εργαζόμενους και συνταξιούχους σε διπλοθεσίες, με ανοχή ,αν όχι και επιδίωξη των συνδικαλιστικών φορέων τους που παρουσιάζονται ως -κλαίουσες ιτιές- για την εμφανή ανεργία των κατά τα άλλα μελών και «συναδέλφων» τους. Αν όλα αυτά, δεν προβληματίσουν τους άμεσους φορείς της Δημοσιογραφίας για να εξυγιάνουν τους ουσιαστικούς ρόλους τους, τότε όλα τα άλλα, θα είναι πομφόλυγες και ξεστρατίσματα ρόλων και σκοπών.
ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ-Η ΓΑΤΑ- ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ…
Όταν η Αστυνομία «υπαλληλικοποιείται» και μεταλλάσσεται με τις κακώς νοού-μενες Δημόσιες σχέσεις με τον πολίτη, αυτοδιαβάλλεται με τον λαϊκίστικο –Κομματικό-συνδικαλισμό στο πνεύμα του συντεχνιασμού και αλληλοεπικάλυψης, τότε σίγουρα χορεύουν τα αντικοινωνικά- περιθωριακά –ποντίκια, και επιβάλλουν την «αλητεία» των κοκτέιλ, των κουκουλοφόρων, των ληστειών, των εγκλημάτων και όσα άλλα βλέπουν και απορούν τα μάτια μας, πως μια ελάχιστη μειοψηφία, μπορεί και φέρνει την κοινωνία σε σκεπτικισμό ,του κράτους Δικαίου.
Όταν, «πολίτες» στην Δημοκρατία μας, δεν τολμούν να εμφανίσουν το πρόσωπό τους, και ευθαρσώς να υποστηρίξουν τις διαφορετικές Πολιτικές, Κοινωνικές και Πολιτιστικές θέσεις και απόψεις τους, επικαλύπτοντάς –την ταυτότητά τους- με κουκούλες και νυχτερινές δράσεις, σίγουρα η πολιτεία ,δεν πρέπει να τους αναγνωρίσει το βασικό δικαίωμα του πολίτη, αλλά του εχθρού της Δημοκρατίας και οφείλει να τους αντιμετωπίσει με τα όπλα της Δημοκρατίας, τους νόμους, που επιτηρεί η Αστυνομία.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ
Η έξαρση των φαινομένων βίας, που κάθε τόσο διαλύουν την ομαλή κοινωνική ζωή, θέτει το επιτακτικό ερώτημα, πως μπορεί να αντιμετωπισθεί η κατάσταση. Κάποιοι πιστεύουν ,ότι χρειάζονται νέα νομοθετικά μέτρα. Εν τούτοις, δεν φταινε οι νόμοι για το ότι δεν γίνεται καμιά σύλληψη και δεν υπάρχει καμιά καταδίκη για τα ποινικά αδικήματα. Η ισχύουσα νομοθεσία είναι επαρκής γι’ αυτό. Αλλά δεν βρίσκεται εκεί η αιτία του κακού. Και μια μικρή ακόμη ποινή θα αρκούσε για να συμβάλει στον αποτρεπτικό σκοπό της ποινικής καταστολής Μήπως φταίει η Αστυνομία για την αδυναμία πάταξης της συγκεκριμένης εγκληματικότητας; Γιατί πως μπορεί να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, όταν η Αστυνομία παίρνει εντολή ,πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, να αποσύρεται τη στιγμή που εμφανίζονται οι κουκουλοφόροι;
Εξαγγέλθηκαν μέτρα για την ταχύτερη επέμβαση της Αστυνομίας. Οι πολίτες όμως περιμένουν να δουν πράξεις. Ήδη ο αναπληρωτής Υπουργός επισκέφθηκε τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τον Πρόεδρο της Αρχής Προστασίας προσωπικών δεδομένων κ. Γεράρη ζητώντας την επαναλειτουργία των 300 καμερών. Είναι δυνατό. όταν κινδυνεύουν ζωές, ή περιουσίες να μη αξιοποιούνται οι κάμερες; Ο φιλήσυχος πολίτης δεν έχει τίποτε να φοβηθεί από τις κάμερες. Εύλογα υποστηρίζεται ότι πρέπει να βρεθούν τα αίτια που προκαλούν τη βία , ώστε να αντιμετωπιστεί το ζήτημα ,ως κοινωνικό πρόβλημα. Πρόκειται, πράγματι για πολυσύνθετο κοινωνικό φαινόμενο. Υπάρχει ανισορροπία στο σύστημα ,υπάρχουν αγεφύρωτες κοινωνικές ανισότητες και αδικίες, υπάρχουν αδιέξοδα .Τελικά, υπάρχουν σοβαροί πολιτικοί, οικονομικοί και κοινωνικοί λόγοι, που οδηγούν στη βία. Μορφή βίας είναι και η φτώχεια, η ανεργία, η απειλή απόλυσης, η απόγνωση κλπ. Φτάνουμε στο καίριο σημείο. Αυτό, που τελικά εμποδίζει την πάταξη της συγκεκριμένης βίαιας εγκληματικότητας και που είναι τα γενικευμένο κλίμα ατιμωρησίας. Οι κυρωτικοί νόμοι δεν εφαρμόζονται. Το δε Υπουργείο Δημόσιας Τάξης, στο ζήτημα αυτό ,είναι σα να μη υπάρχει. Δεν έχουμε Δημόσια Τάξη, ούτε Ασφάλεια, που είναι όχι μόνο κοινωνικό αγαθό, αλλά και ατομικό δικαίωμα κάθε πολίτη. Διαρκής απαξία των υπευθύνων μπροστά στα φαινόμενα παράνομης βίας. Μήπως βρίσκονται έτσι και οι ίδιοι κοντά στα όρια της ποινικής ευθύνης; Μήπως ήδη τα έχουν ξεπεράσει; Το κρίσιμο τελικά σημείο ,είναι να ξεπερασθεί η ατολμία, ο φόβος μπροστά στο πολιτικό κόστος. Να σταματήσει το καθεστώς της ατιμωρησίας. Τόσο πολύ δεν γίνεται αντιληπτό, ότι κυρώσεις του ποινικού κώδικα σκοπό δεν έχουν την εκδίκηση, ή την ανταπόδοση στον δράστη του κακού που προξένησε, αλλά την πρόληψη, όπως διδάσκουν οι ποινικολόγοι, όσοι εν πάση περιπτώσει δεν διστάζουν να λένε απλές αλήθειες!!! (Αρ.Στεφανίδης)
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος κατατρώγεται από εσωτερικές ανταγωνιστικές έριδες και εξωτερικές επιβουλές. Είναι γνωστό, ποιοι θέλουν και έχουν συμφέρον να διαλύσουν την Ελληνική Εκκλησία. Είναι όμως παρήγορο το γεγονός, ότι στους κόλπους της υπάρχουν ικανοί και φωτισμένοι κληρικοί. Σ’ αυτούς πέφτει η μεγάλη αποστολή διαφώτισης του Ελληνικού λαού. Ας σταθούν στο ύψος της. Το ράσο είναι αδιάτρητη θωράκιση και όπλο φοβερό. Οι δυνάμεις του σκότους τρέμουν μπροστά τους. Ας μη διστάζουν οι φωτισμένοι κληρικοί. Αυτοί δεν είναι άπιστοι και ευάλωτοι συγγραφείς που σε κάθε γωνιά τους περιμένει το ατυχές … «ατύχημα». Δεν έχει πολλές εστίες άμυνας το Έθνος. Οι φωτισμένοι κληρικοί είναι η κυριότερη. Και οι δάσκαλοι!!. Ας μη αδρανούν. Ο εχθρός δεν είναι προ των πυλών, είναι εντός της πόλεως!! Δεν υπάρχουν περιθώρια .Δεν τους ζητάει κανείς τίποτα περισσότερο από το να πουν στο λαό και να διδάξουν στους νέους πως η αγάπη στην πατρίδα δεν είναι «ξεπερασμένη κοινωνική αρρώστια». Ο πατριωτισμός δεν αποτελεί υποτιμητικό συναίσθημα και ύβρη. Ας γίνει ο άμβωνας και η έδρα της τάξης Εθνικές επάλξεις και όχι μόνο Ευαγγελικές επάλξεις. Γιατί, όπως δεν υπάρχει Θρησκεία δίχως πίστη και Επιστήμη δίχως γνώση, δεν υπάρχει Εκκλησία δίχως πατρίδα.!! Δεν είναι η Εκκλησία που φτιάχνε το πλήρωμα, αλλά το πλήρωμα την Εκκλησία. Μην αφήσετε το πλήρωμα το Ελληνικό να χαθεί. Από εσάς κατά πολύ εξαρτάται το φώτισμά του. . (Αρ. Στεφανίδης)
ΕΙΜΑΣΤΕ ή ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΗΡΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ;
Η διαφθορά δεν είναι καινούργιο πρόβλημα στην ελληνική κοινωνία. Δεν αφορά μόνο το πολιτικό σύστημα αλλά την κοινωνία στο σύνολο. Διαφθορά, δεν είναι μόνο το λάδωμα, οι μίζες, αλλά και η πλήρης αναξιοκρατία και η μη ύπαρξη σταθερών κανόνων που θα διασφαλίζουν την ισονομία και την διαφάνεια σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής, από την πρόσληψη νέου υπαλλήλου σε μια δημόσια υπηρεσία, έως τους όρους του διαγωνισμού για ένα μεγάλο δημόσιο έργο. Οφείλεται τόσο στον κομματισμό στην Δημόσια Διοίκηση, όσο και στην ανοχή που υπάρχει από τις πολιτικές ηγεσίες.
Η δυσοσμία που πλήττει την πολιτική ζωή της χώρας μας με το σκάνδαλο της διαχείρισης των αποθεματικών ορισμένων ασφαλιστικών Ταμείων είναι άλλη μια απόδειξη. Η αίσθηση που μένει στον πολίτη είναι ότι όλοι ΚΛΕΒΟΥΝ το δημόσιο χρήμα, άρα το παράδειγμα που παίρνει είναι ότι δεν υπάρχει τιμωρία ούτε ΣΩΤΗΡΙΑ. Άρα ένας δρόμος του μένει: να κάνει κι αυτός το ίδιο στην υπηρεσία του, στις συναλλαγές του, στην δουλειά του και απλά μετά δηλώνει ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Δημιουργείται λοιπόν, ένα κλίμα απαξίωσης των πάντων, μια κοινωνία όπου οι αξίες απουσιάζουν.
Μάλιστα, σε μια εποχή που οι υπόλοιποι εταίροι μας στην Ενωμένη Ευρώπη «ανεβάζουν ταχύτητα», η διαφθορά στην χώρα μας μάς πηγαίνει χιλιόμετρα πίσω σε μια κατάσταση αναπτυσσόμενης και όχι αναπτυγμένης χώρας. Και το πληρώνει όχι μόνο η χώρα, αλλά και ο κάθε πολίτης χωριστά, αφού η διαφθορά αλλά και η αίσθηση της γενικευμένης διαφθοράς σημαίνουν ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, άρα παραίτηση από την προσπάθεια για περισσότερη γνώση, καλύτερη ειδίκευση, συνεπέστερη και φιλότιμη εργασία, στοιχεία που είναι απόλυτα απαραίτητα για να δημιουργηθεί –και προπάντων να αναδιανεμηθεί- κοινωνικός πλούτος.
Σε τελική ανάλυση, η «νόσος της διαφθοράς» αποδιαρθρώνει συνολικά το σώμα της ελληνικής κοινωνίας. Επιβάλλεται να ληφθούν ΑΜΕΣΑ μέτρα από την Κυβέρνηση αντιγράφοντας απλά όσα έγιναν σε άλλες χώρες. Το φάρμακο υπάρχει. Αρκεί να θέλουν να το χρησιμοποιήσουν……
(Γ.Καλοχριστιανάκης)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
΄Ένα Υπουργείο, που ο πολύς κόσμος διερωτάται σαν ποια να είναι η ουσιαστική αποστολή και το έργο του. Ένα Υπουργείο με βαρύγδουπο τίτλο, που στην πραγματικότητα αυτό-ναρκισεύει, βολεύει θέσεις και τίτλους, που δεν προσφέρουν αντίστοιχα του βαρύγδουπου τίτλου τους. Αντί να είναι ένας επιτελικός φορέας και να συντονίσει όλους τους φορείς πολιτισμού, Θέατρο, Μουσική, Χορό, τραγούδι, ποίηση, λογοτεχνία, εικαστικά κλπ, αυτό-φαλκιδεύεται στην γραφειοκρατική νοοτροπία και τις συντεχνιακές κόντρες, παρανοώντας ουσιαστικούς στόχους και σκοπούς. Ένα Υπουργείο, που άριστα θα εντάσσονταν, ως μια Γραμματεία στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Πολιτισμού, που ουσιαστικά είναι δημιουργός Πολιτισμού. Έχει να μας πει περισσότερα το Υπουργείο Πολιτισμού, περιμένουμε να ακούσουμε και να μάθουμε, ώστε να μη το αδικούμε!!! για την πολυδιάσπαση των εύηχων τίτλων, που ίσως κολακεύουν ορισμένους θνητούς με τίτλο, χωρίς αποτέλεσμα!!!
Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου